Obchodní podmníky pro Hotel Kamýk
Provozovatel:
Mikes contemporary s.r.o. se sídlem
Lesní 558,
472 01 Doksy,
IČO 19968477,
e-mail: office@hotelkamyk.cz,
telefonní číslo: +420 608 663 008,
Nejsme plátci DPH.
1.
Typy pokojů jsou dvoulůžkové, dvoulůžkové s balkonem, trojlůžkové pokoje, čtyřlůžkové pokoje a apartmány. Ceny ubytování zahrnují také cenu za snídani. Další stravování lze dokoupit během rezervace, nebo osobně při ubytování, nebo během pobytu.
2.
Orientační ceny ubytování a případných dalších služeb jsou uvedeny v prezentačních materiálech ubytovatele (internetové stránky, prospekty, apod.). Pro zákazníka je však závazná ta cena, která je uvedena v ubytovacím poukazu (dále jen „Voucher“). Pro rozsah smluvně sjednaných služeb a cen je závazný jejich rozpis ve voucheru. Ubytovatel je oprávněn v případech, které nemůže ovlivnit (např. zásah vyšší moci), změnit dohodnuté podmínky pobytu.
Ceny za ubytování jsou stanoveny tak, že se platí vždy za celý pronajímaný pokoj, i kdyby v něm bylo ubytováno méně osob, než je jeho kapacita. Výjimku mají skupiny osob, které si na pobyt vyjednají vlastní smluvní podmínky. V takovém případě se cena a služby v ní zahrnuté řídí smlouvou uzavřenou mezi klientem (zástupcem skupiny) a provozovatelem ubytování.
Platbu leze provést online prostřednictvím rezervačního systému na webových stránkách hotelu, bankovním převodem, osobně na recepci hotelu kartou, nebo hotově. Při rezervaci je vyžadována 100% platba podle zvoleného pokoje, termínu ubytování a dodatečně zvolených příplatkových služeb. V případě zrušení rezervace se pak refundace řídí Storno podmínkami.
3.
Storno podmínky jsou následující:
Storno podmínky se vztahují na úplné či částečné zrušení rezervace ubytovacích, stravovacích a ostatních služeb ze strany Zákazníka nebo Provozovatele.
Zákazník má právo kdykoliv od uzavřené Smlouvy odstoupit. Toto odstoupení ze strany Zákazníka (dále jen Storno) musí být provedeno písemnou formou, nebo e-mailem na adresu recepce@hotelkamyk.cz a prokazatelně doručeno Provozovateli.
Zákazník má právo kdykoliv změnit počet účastníků akce a rozsah smluvených služeb a je povinen o změnách bezodkladně informovat Provozovatele. Provozovatel má na základě toho právo změnit cenu a další parametry pobytu / akce.
Za čas odstoupení od smlouvy nebo čas změn počtu účastníků a rozsahu smluvených služeb se považuje čas, kdy bude oznámení o tomto doručeno Provozovateli.
V případě odstoupení Zákazníka od smlouvy nebo změnu počtu účastníků a rozsahu služeb má Zákazník právo na vrácení (do 14 dní) dosud zaplacených zálohových plateb – všech nebo odpovídajících změně počtu účastníků a rozsahu služeb. Vracené zálohy jsou sníženy o storno poplatek z ceny, stanoveného těmito Reklamačními a storno podmínkami:
Storno poplatky
a) Zrušení zdarma 60 a více dní před příjezdem
b) 20 % z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 60 dní před příjezdem
(pro rezervace s příjezdem od 1. 12. 2023 do 31. 12. 2024 )
c) 50 % z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 45 dní před příjezdem
(pro rezervace s příjezdem od 1. 12. 2023 do 31. 12. 2024 )
d) 70 % z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 29 dní před příjezdem
(pro rezervace s příjezdem od 1. 12. 2023 do 31. 12. 2024 )
e) 100 % z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 14 dní před příjezdem
(pro rezervace s příjezdem od 1. 12. 2023 do 31. 12. 2024 ).
Pokud host po příjezdu svévolně zruší část pobytu, nebo nevyčerpá některou z již uhrazených služeb, nemá nárok na finanční náhradu. V případě zrušení již objednaných služeb si hotel vyhrazuje možnost uplatnit storno podmínky připsáním na vrub hotelového účtu hosta za následujících podmínek: 100 % z ceny nečerpaných služeb (např. služby maséra, relaxační procedury), pokud dojde ke zrušení méně jak 24 hodin před jejich využitím.
Ubytovatel nebude účtovat zákazníkovi výše uvedené storno poplatky, pokud nemohl čerpat sjednané služby z těchto důvodů: úmrtí v rodině, hospitalizace zákazníka nebo člena jeho rodiny, vážné onemocnění, povolávací rozkaz, živelná pohroma. Výše uvedené skutečnosti je zákazník povinen doložit prokazujícím písemným dokladem ubytovateli nejpozději do 3 dnů od jejich vzniku.
Provozovatel má právo kdykoliv od uzavřené Smlouvy odstoupit. Například při změně počtu účastníků a rozsahu služeb ze strany Zákazníka pod hranici rentability, při nesouhlasu Zákazníka se změnou podmínek a cen na základě změny počtu účastníků a rozsahu služeb, při technických a organizačních problémech znemožňujících poskytnutí smluvených služeb a při mimořádných okolnostech. V těchto případech Provozovatel vrací všechny zálohové platby Zákazníkovi do 14 dní od písemného oznámení Zákazníkovi. Zákazník nemá právo na žádné další náhrady.
4.
Check-in je možný od 14:00 do 18:00 v den příjezdu, check-out je do 10:00 v den odjezdu.
Elektronický check-in je možné provést v mobilní aplikaci Alfred Key od vývojáře Previo s.r.o., kterou lze stáhnout pro iOS i Android, nebo online na adrese https://alfred.previo.app/login/.
Odkaz pro on-line checkin nalezne zákazník také v e-mailu, který mu přijde z adresy recepce@hotelkamyk.cz po odeslání rezervace.
Časný check-in, nebo pozdní check-out je možné domluvit pouze telefonicky, nebo osobně a ubytovatel si vyhrazuje právo odmítnout předčasný check-in, nebo pozdní check-out bez udání důvodu.
5.
Reklamace
Zákazník má právo nesouhlasit s jemu Provozovatelem oznámenými změnami Všeobecných obchodních podmínek, Reklamačních a storno podmínek, Provozního řádu a rozsahu, kvality a ceny smluvených služeb ze strany Provozovatele. Svůj nesouhlas jakožto reklamaci musí učinit písemně do 14 dnů od informování Provozovatelem o změnách, jinak se má za to, že se změnami souhlasí.
Zákazník je oprávněn na místě pobytu reklamovat jednotlivé služby (kvalitu, množství, čas apod.) poskytované Provozovatelem. Je povinen tak učinit bezodkladně po zjištění závady na službě, aby měl Provozovatel možnost učinit nápravu.
Pokud není náprava na základě reklamace učiněna nebo není možná, a to ani náhradou, a zároveň pokud Zákazník vyžaduje vrácení části zaplacené ceny, zaplacení jemu vzniklé škody a podobně, je povinen reklamaci podat písemně podrobně a závadu na službě dokumentovat.
Pokud mezi Zákazníkem a Provozovatelem nedojde k dohodě o výši finanční částky jako vyrovnání změn podmínek a služeb, prokazatelně neposkytnuté služby nebo služby poskytnuté se závadami v kvalitě, množství, čase apod., může Zákazník podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, web: https://adr.coi.cz
Na reklamace podané dodatečně, jejichž oprávněnost nelze zpětně ověřit, nebude brán zřetel.
Na reklamace související s nedodržováním Všeobecných obchodních podmínek a Provozního řádu ze strany Zákazníka či účastníků jeho akcí nebude brán zřetel.
Refundace je pak provedena bankovním převodem, nebo vrácením prostředků na platební kartu použitou při placení za refundované služby.
6.
Obecná pravidla ubytování a povinnosti hosta
Host má právo užívat prostor vyhrazený mu k ubytování, jakož i společné prostory hotelu určené pro pobyt hostům a využívat služby s ubytováním spojené.
Při nástupu k ubytování obdrží host klíč nebo ubytovací kartu a je povinen předejít ztrátě, zničení či poškození tohoto klíče nebo ubytovací karty, jakož i jejich zpřístupnění třetím osobám, které nejsou přímým účastníkem smlouvy o ubytování.
Ubytováním v hotelu host potvrzuje, že byl seznámen, porozuměl a bude se řídit VOP hotelu. V případě, že jej poruší, má ubytovatel právo od sjednané smlouvy o ubytování odstoupit před uplynutím dohodnuté doby, aniž by z toho vyplývala povinnost hradit hostu případné škody.
Host je povinen:
• Uhradit cenu za ubytování dle platného ceníku (potvrzené objednávky).
• Zajistit dodržování čistoty v prostorách určených k ubytování.
• Chránit vybavení a zařízení v prostorách určených k ubytování proti poškození.
• Bezodkladně oznámit poškození nebo škodu, kterou host nebo osoby s ním ubytované v
prostoráchhotelu způsobil(y).
• V době od 22:00 do 07:00 hodin se chovat způsobem, aby nerušil ostatní osoby nadměrným hlukem.
• Při odchodu z pokoje uzavřít v pokoji vodovodní uzávěry, zhasnout světla, vypnout elektrické spotřebiče, které se v době nepřítomnosti hosta neužívají, uzavřít okna a uzamknout pokoj.
• Při odjezdu odevzdat recepčnímu klíče zpět.
Host nesmí bez souhlasu ubytovatele:
• Provádět podstatné změny v prostorách určených k ubytování (stěhovat nábytek, přemisťovat vybavení apod.).
• Odnášet jakékoliv vybavení a zařízení z prostor určených k ubytování.
• Používat v prostorách určených k ubytování vlastní spotřebiče vyjma malých spotřebičů
používaných hostem pro osobní hygienu a kancelářskou práci.
• Přenechat prostory určené k ubytování jiné osobě.
• Přijímat návštěvy v prostorách určených k ubytování, návštěvy musí být ohlášené recepčnímu a jsou možné pouze v době od 08:00 do 22:00 hodin, pro přijímání návštěv mimo tuto dobu jsou hostu k dispozici pouze veřejné hotelové prostory.
• Uvádět adresu domu s prostory k ubytování jako místo svého podnikání.
• Umožnit přístup do pokoje personálu hotelu za účelem provádění jejich pracovní náplně (úklid, servis atd.).
Host dále v prostorách určených k ubytování nesmí:
• Nosit zbraň, střelivo a výbušniny či je jinak přechovávat ve stavu umožňujícím jejich okamžité použití.
Držet, vyrábět či přechovávat omamné či psychotropní látky nebo jedy, nejde-li o léčiva, jejichž užívání bylo hostu předepsáno lékařem.
• Kouřit.
• Používat otevřený oheň.
• Použít v objektu hotelu a v jeho blízkosti výbušné látky (zábavnou pyrotechniku)
• Z bezpečnostních a společenských důvodů není vhodné ponechávat děti do 12-ti let v pokoji ani v ostatních prostorách hotelu bez dozoru dospělých.
Bezpečnost a odpovědnost ze strany hosta za způsobenou škodu
• Host je povinen se seznámit s bezpečnostními pravidly a evakuačním plánem.
• Host si při ubytování počíná tak, aby nedošlo k nedůvodné újmě na svobodě, životě, zdraví nebo vlastnictví jiného.
• Způsobí-li host svým jednáním na majetku ubytovatele škodu, je povinen tuto škodu ubytovateli uhradit před svým odjezdem z hotelu.
7.
Odpovědnost ze strany ubytovatele
Pokud ubytovatel z důvodu vlastní chyby (např. přeplnění, dočasné provozní problémy atd.) nedokáže zajistit služby uvedené v potvrzené objednávce ubytování, je povinný zajistit náhradní ubytování hosta.
• Zajistit/nabídnout služby, uvedené v potvrzené objednávce, za potvrzenou cenu, na dobu v ní uvedenou – nebo do odstranění překážek – v jiném hotelu stejné nebo vyšší kategorie. Všechny náklady navíc, spojené se zajištěním náhradního ubytování, nese ubytovatel.
• Zajistit pro hosta bezplatný transfer na přestěhování se do náhradního hotelu a na případné pozdější stěhování se zpět.
• Pokud ubytovatel beze zbytku splní všechny tyto povinnosti, respektive jestliže host přijal nabídnutou možnost náhradního ubytování, host si dále nemůže dodatečně uplatňovat žádné nároky na odškodnění.
Odpovědnost ubytovatele se vztahuje pouze na škody, které prokazatelně ubytovatel způsobí.
Ubytovatel neodpovídá za škody způsobené jinou osobou nebo vyšší mocí.
• Odpovědnost ubytovatele za škodu na odložených věcech se řídí ust. § 2945 a násl. Zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
• Nárok zaniká, jestliže host okamžitě poté, co se o ztrátě, zničení nebo poškození přivezené věci dozví, tuto skutečnost hotelu Artaban neoznámí. Na neomezené ručení se vztahují zákonné předpisy.
• Odpovědnost ubytovatele za škodu na vnesených věcech se řídí ust. § 2946 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
• Ubytovatel dále odpovídá za ostatní škody způsobené úmyslným nebo hrubě nedbalostním porušením svých povinností a toto se stejnou měrou vztahuje i na jeho zákonné zástupce, zaměstnance nebo jim pověřené osoby. Nároky na náhradu škod nad tento rámec jsou vyloučeny.
• Jakýkoli majetek zapomenutý v hotelu hostem mu bude zaslán pouze k jeho žádosti, a to na náklady a riziko hosta. Ubytovatel skladuje zapomenuté předměty po dobu 1 měsíce a poté si hotel vyhrazuje právo tyto předměty zničit.
• Ukáže-li se, že služby Hotelu Kamýk vykazují vady a nedostatky, podnikne hotel poté,
co se o nich dozví, nebo v reakci na neprodlenou reklamaci/ stížnost ze strany hostů, kroky k jejich odstranění. Host je povinen vyvinout přiměřenou součinnost s cílem vadu odstranit a minimalizovat tak potenciální škody. Dále je host povinen předcházet škodám a upozornit včas ubytovatele na možnost vzniku škody mimořádného významu.
• Je-li hostovi poskytnuto parkovací místo na hotelovém parkovišti, nevzniká tím žádná smlouva o úschově ani jakékoliv obdobné ujednání a jediným smluvním závazkem ubytovatele v tomto ohledu je samotné umožnění hostovi dočasně použít dané parkovací místo. Ubytovatel neodpovídá za ztrátu či poškození vozidla zaparkovaného nebo pohybujícího se na parkovišti, za ztrátu či poškození jeho obsahu a za škody způsobené osobám a zvířatům prostoru garáží, rovněž není zodpovědný za škody způsobené v důsledku nahodilého jevu nebo vyšší moci a za škody způsobené
vandalismem.
• Ubytovatel neodpovídá za škody způsobené výhradně jinými hosty nebo jinými třetími osobami.
8.
Odpovědnost ubytovatele za věci ubytovaného
• Ubytovatel není odpovědný za cennosti hostů v pokojích (peníze, klenoty, cenné papíry, kreditní karty, počítače, tablety, fotoaparáty atd.), pokud nejsou uloženy v hotelovém trezoru.
• Pokud host požádá, převezme od něj ubytovatel do úschovy peněžní prostředky, klenoty nebo jiné cennosti. Ubytovatel je oprávněn převzetí do úschovy odmítnout, pokud jde o věci nebezpečné nebo hodnotou a rozsahem pro ubytovací zařízení neúměrné. Jedná se zejména o peněžní prostředky či věci (klenoty a jiné cennosti), jejichž hodnota přesahuje částku 100 000,- Kč.
Ubytovatel požaduje, aby mu věci byly do úschovy byly předány v uzavřené či zapečetěné schránce. Host požádá hotel o převzetí věcí do úschovy prostřednictvím pracovníků recepce nebo vedení hotelu.
• V případě ztráty kontaktuje host neprodleně recepci, která zajistí přivolání policie.
• Za ztrátu cenných věcí neumístěných v trezorech nebo nepředaných pověřenému pracovníkovi hotelu nenese hotel odpovědnost.
• Každá vzniklá škoda, zničení či poškození musí být hostem nahlášena okamžitě poté, co se o ní dozvěděl. Nárok z této odpovědnosti zaniká, pokud host nevyrozumí hotel o ztrátě, zničení nebo poškození bez zbytečného odkladu a nejpozději do 15 dnů poté, co se o vzniku škody dozvěděl.
• Škoda nebude uhrazena v případě, že si poškození způsobil sám host či osoby, které ho doprovází.
9.
Ochrana osobních údajů je zpracována a k přečtení na stránce “Ochrana osobních údajů” na webu hotelu.
10.
Dodatečné služby
Bezplatný Wifi internet
• Hotel nabízí hostům i návštěvníkům bezplatné připojení k internetu prostřednictvím sítě WIFI. Při užívání sítě WIFI je každý uživatel povinen dodržovat všechny platné právní předpisy, zejména se vyvarovat porušování autorskoprávních předpisů, nelegálního sdílení nebo stahování uměleckých děl, přetěžování WiFi sítě, provádění jakékoli činnosti způsobující přenos nebo šíření počítačových virů, rozesílání nevyžádaných zpráv (spamů), šíření poplašných zpráv, jakož i provádění dalších činností, které jsou v rozporu se souvisejícími právními předpisy.
• V případě, že se Uživatel nemůže připojit z důvodu slabého či žádného signálu, není toto důvod k hlášení závady v síti. Funkčnost služby v nepokrytých prostorách hotelu nelze žádným způsobem nárokovat. Jelikož je WiFi pásmo veřejné a kdokoliv jej může využívat, je potřeba počítat s
možností zahlcení či občasné zarušení frekvenčního pásma. Jakékoli výpadky či přechodné snížení kvality signálu nemůže Poskytovatel řešit a nemůže být ani předmětem případným slev z ubytování či jiných služeb.
Donášení jídla a nápojů
• Donášení a požívání vlastních pokrmů a nápojů ve veřejných prostorách hotelu je zakázáno
• Snídaně je povolena jen v prostorách k tomu určených (bar, restaurace, salonek, terasa).
• Odnášení snídaně z výše uvedených prostor i po částech je zakázáno, v případě nedodržení uvedeného, bude účtována navíc částka 500,- Kč
• Na pokojích je příprava pokrmů zakázána
• Zboží v minibaru není zahrnuto do ceny ubytování, cenu zkonzumovaného zboží je host povinen uhradit na recepci hotelu.
Zákaz kouření v ubytovací části hotelu, restauračních provozech a společných prostorách. Kouření je zakázáno ve všech společných prostorách hotelu a na všech hotelových pokojích.
V případě porušení zákazů má hotel právo požadovat od hosta náhradu škody ve výši 5000 CZK za speciální úklidové práce a případně za ušlý zisk pro nemožnost pronájmu pokoje. Tato částka může být zvýšena, pokud ubytovatel prokáže vyšší škodu, například poplatkem za výjezd hasičského záchranného sboru, pokud svým jednáním způsobí poplach.
Domácí zvířata
Domácí zvířata jsou dovolena jen se souhlasem Hotelu Kamýk. Host má povinnost předem oznámit svůj úmysl, přivést si domácí zvíře. Pokud Hotel Kamýk pro pobyt domácího zvířete udělí souhlas, stane se tak za podmínky, že bude zvíře pod neustálým dohledem hosta, že netrpí žádnou nemocí a pro hotelové hosty ani pro personál hotelu nepředstavuje žádné jiné nebezpečí.
Vodění domácího zvířete ve společných prostorách musí být předem konzultováno s personálem hotelu a domácí zvíře musí být viditelně poslušné. Host nese plnou odpovědnost za škody, způsobené domácím zvířetem. Za domácí zvíře se účtuje poplatek dle aktuálního a platného ceníku.
Výjimku tvoří slepečtí a signální psi pro neslyšící a podobní asistenční psi. Ti mají bezplatný vstup do hotelu povolen kdykoliv.
11.
Speciální požadavky
Hotel nabízí bezbariérový přístup ke společenským prostorám restaurace a hotelu i k pokojům v přízemí. Jakékoliv jiné speciální požadavky musí být ohlášeny s dostatečným předstihem před příjezdem a jejich splnění musí být vždy předem potvrzené hotelem. Bez takového potvrzení nelze na speciální požadavky uplatňovat nárok.
12.
Závěrečná ujednání
Tyto obchodní a storno podmínky jsou nedílnou součástí objednávky ubytování a ubytovacího poukazu (voucheru).
Změny a doplňky smlouvy nebo Všeobecných obchodních podmínek musí být učiněny písemně. Jednostranné změny nebo doplňky ze strany hosta jsou neúčinné. Ubytovatel si vyhrazuje právo na změnu těchto všeobecných obchodních podmínek-ubytovacího řádu, přičemž tato změna je pro všechny strany účinná ode dne jejich vyvěšení v hotelu a na webových stránkách hotelu.